Ha az Ön készülékét mi szereltük be, akkor a garanciális feltételeknek megfelelően kiszállunk ingyen, és megjavítjuk készülékét, amiért természetesen nem kérünk pénzt – ezért is éri meg velünk dolgoznia, mivel ingyenes javítunk a garancia idején belül.
Természetesen mindig megértjük a pánikot, amikor nem működik a kazán, de nagyon fontos, hogy minden szükséges információt elmondjon. Ez nem sok, csak annyit kérünk, hogy mondja el mit tapasztal (például nem megszokott hangot ad ki a készülék), és hogy milyen készüléke van. Ha megtudja mondani típusra pontosan, akkor nagyon megkönnyíti a feladatunkat – és persze Önmagának spórol ezzel időt.
A sürgős eseteket mindig előre vesszük, így nem kell attól félnie, hogy a tél közepén azt mondjuk, hogy három nap múlva kiszállunk. Amint lehet, egyből elindulunk, hogy megjavítsuk készülékét. Mivel már régóta a szakmában vagyunk, már szinte „érezzük”, hogy egy-két készüléknek valószínű, hogy mi a baja, és céltudatosan tudunk kimenni az Ön otthonába.