Ha az ön készülékét mi szereltük be, és még a garanciális időn belül van, akkor természetesen ingyenesen szállunk ki, és ingyenesen javítjuk meg készülékét. Ha nem velünk szereltette be, akkor természetesen számlázzuk a javítást.
A javítást megelőzően mindig felhívjuk Önt telefonon. Volt már rá példa, nem is egyszer, hogy az ügyfél is megtudta oldani a problémát, szinte percek alatt, így nem kellett tovább várnia, hanem egyből jó volt újra készüléke.
A telefonon való beszélgetés azért is fontos, mert előre megtudja nekünk mondani, hogy milyen készüléke. Így mi például előre összeválogatjuk azokat az eszközöket, szerszámokat, amelyekre szükségünk lesz, így gyorsabban kiérünk, ami mindannyiunknak nagyon kedvező.
A javításhoz megpróbálunk lehetőségeinkhez képest minél hamarabb kiérne, ez sok mindentől függ. Amint kiértünk egyből elkezdjük a javítási munkálatokat. Sokszor kérdezik tőlünk, hogy ez mennyi ideig fog tartani. Sajnos van olyan, hogy ezt még a szerelés közben sem tudjuk megmondani Önnek. Ez mindig a meghibásodástól, és a munka gördülékenységétől függ.